AiRAY od CODA Audio Błyszczy i Przełamuje Bariery na Taipei Dome!
AiRAY wybija się ponad przeciętność w Taipei Dome
Ultra lekki i kompaktowy system liniowy CODA Audio pomaga przezwyciężyć stresującą konfigurację na nowej wielofunkcyjnej arenie baseballowej.
„Myślę, że poziom odniesienia dla tego rodzaju wydarzeń został ustanowiony przez CODA Audio. System brzmiał wyjątkowo, a jego kompaktowa charakterystyka sprawiła, że praca z nim była marzeniem dla ludzi konfigurujących go w tak krótkim czasie. Doświadczenie Clarka Chana w połączeniu z dokładnością i niezawodnością System Optimiser również przyczyniły się do tego w ogromnym stopniu. Mamy nadzieję, że CODA będzie wyborem na wiele kolejnych wydarzeń tego typu w Taipei Dome”
Produkty Coda Audio wykorzystane w tym projekcie:
- AiRAY: Wysokowydajny, dalekiego zasięgu, 3-drożny, bi-amplifikowany system Line Array
- SC2-F: Podwójny 15-calowy głośnik niskotonowy z technologią SC
- LINUS T-RACK: 12-kanałowy touring rack
- SCP: Wysokowydajny podwójny 18-calowy subwoofer sterowany czujnikami
Położona w samym sercu stolicy Tajwanu, nowa Taipei Dome to kryta arena zaprojektowana z myślą o baseballu i rozrywce w zintegrowanym obiekcie o mieszanym przeznaczeniu. Arena może pomieścić 40 000 fanów podczas meczów baseballowych i 58 000 podczas koncertów. Otwarta w grudniu 2023 r., Dome będzie gospodarzem dużej liczby meczów Chińskiej Zawodowej Ligi Baseballowej w sezonie 2024.
Wielofunkcyjny format Dome został niedawno zilustrowany, gdy po meczu baseballowym Fubons Guardians na arenie odbył się koncert tematyczny z udziałem popularnych artystów Zeng Peici i Zhou Tanghao. Specjalista ds. produkcji Ming Yang Lighting and Sound wdrożył flagowy system AiRAY firmy CODA Audio, dostarczony przez tajwańskiego dystrybutora CODA, firmę Orpheus Acoustics.
System okazał się ogromnym sukcesem w środowisku o wysokiej presji. Rygorystyczne protokoły bezpieczeństwa dotyczące korzystania z boiska oznaczały, że zespół produkcyjny musiał zmontować naziemne zestawy głośnikowe między zakończeniem meczu a rozpoczęciem koncertu. Żaden sprzęt nie mógł zostać umieszczony na boisku podczas meczu, a w celu ochrony nawierzchni boiska podczas montażu nie można było korzystać z żadnych wózków ani wózków. Dało to załodze zaledwie piętnaście minut na ręczne przeniesienie wszystkich naziemnych zestawów głośnikowych z miejsc przechowywania na ich precyzyjne pozycje.
Oprócz najwyższej jakości dźwięku, jaką można uzyskać z flagowego systemu AiRAY firmy CODA, ogromną zaletą dla zespołu był ultra kompaktowy rozmiar i niewielka waga jednostek, dzięki czemu konfiguracja pod ciśnieniem była szybka i łatwa w obsłudze. Specjalista audio Clark Chan, który ma silne relacje z Orpheus Acoustics, zaprojektował system, wykorzystując oprogramowanie CODA System Optimiser do przewidywania optymalnych pozycji głośników w celu uzyskania najlepszego pokrycia. Komentuje on:
„System AiRAY brzmiał niesamowicie – jego moc, jakość i kompaktowość sprawiły, że był idealny do tego zadania, eliminując wiele stresu. Optymalizator systemu CODA jest bardzo intuicyjny w użyciu, a symulacja pola dźwiękowego okazała się bardzo precyzyjna. Polecam go każdemu i z niecierpliwością czekam na ponowne użycie go w różnych zastosowaniach”
System w Taipei Dome składał się z 4 zestawów 4 x AiRAY w połączeniu z 2 x SCP podwójnymi 18-calowymi subwooferami sterowanymi czujnikami oraz kolejnych 2 zestawów 4 x AiRAY z 1 x SC2 podwójnym 15-calowym rozszerzeniem basowym sterowanym czujnikami. System był zasilany przez 3 jednostki CODA Audio LINUS T-RACK, z których każda zawierała 3 wzmacniacze LINUS14D.
„Myślę, że punkt odniesienia dla tego typu wydarzeń został ustanowiony przez CODA Audio. System brzmiał wyjątkowo, a jego kompaktowa charakterystyka sprawiła, że praca z nim była marzeniem dla ludzi, którzy ustawiali go w tak krótkim czasie. Doświadczenie Clarka Chana w połączeniu z dokładnością i niezawodnością System Optimiser również przyczyniły się do tego w ogromnym stopniu. Mamy nadzieję, że CODA będzie wyborem na wiele kolejnych wydarzeń tego typu w Taipei Dome”