Martin Audio Wzmacnia Brzmienie na Czterodniowym Festiwalu Liquicity
Tego lata holenderscy fani drum 'n’ bass mieli okazję doświadczyć wyjątkowego wydarzenia, gdy czterodniowy Festiwal Liquicity ponownie odbył się w parku Geestmerambacht na północy Holandii. Program obejmował imponującą listę międzynarodowych DJ-ów i występów na żywo.
To skonsolidowane, wieloscenowe wydarzenie – którego korzenie sięgają 2013 roku – przyciąga codziennie do 20 000 uczestników. Powracając po raz drugi, partner wypożyczalni Martin Audio, firma DSL, wyposażyła aż siedem scen w wysokiej klasy systemy nagłośnieniowe przez cztery dni festiwalu.
Dyrektor DSL, Gert-Jan Gomes, stwierdził: „Na Liquicity 2023, gdzie dostarczyliśmy sprzęt Martin Audio do wszystkich głównych obszarów, byliśmy w stanie zapewnić publiczności zanurzenie w dźwięku wysokiej jakości, jednocześnie ograniczając hałas poza terenem do poziomu zgodnego z pozwoleniem. W wyniku tego osiągnięcia zostaliśmy poproszeni o powrót na edycję 2024.”
W kolejności malejącej, główna scena nazywała się Galaxy, następnie Solar, Lunar, Nebula i Temple. „Konfiguracja była podobna do zeszłorocznej, z wyjątkiem sceny Nebula, która była pięć razy większa niż w ostatniej edycji,” wyjaśnił Gomes.
Ich najtrudniejszym zadaniem był program dzienny, kiedy musieli przestrzegać surowych przepisów dotyczących hałasu poza terenem. „To nie było łatwe, ponieważ w zakresie pomiarów, szerokie spektrum Drum & Bass ma różnicę między dBA a dBC [skalami ważenia], która może łatwo osiągnąć do 20dB. Ale możliwość korzystania z serii WP Martin Audio zapewniła możliwość projektowania maksymalnego dźwięku dla publiczności na terenie, przy jednoczesnym utrzymaniu hałasu poza terenem pod kontrolą.”
„Ponadto, zastosowanie kardioidalnego układu subwooferów zapewniło potrzebne tłumienie tylne w niższych częstotliwościach, aby zapewnić maksymalny wpływ na publiczność.”
Na głównej scenie Galaxy zastosowano dwa 10-głośnikowe zestawy flagowego systemu WPL jako główne nagłośnienie, z 24 SXH218 w kardioidalnym układzie subwooferów. Dwa zestawy opóźniające składały się z sześciu WPC i czterech SXH218, sześć TORUS T1215 zapewniało frontfill, a sześć Blackline X12 dostarczało dźwięk przestrzenny. Na scenie dostępnych było sześć monitorów Martin Audio LE1500 do odsłuchu, wspieranych przez parę Blackline X118.
Scena Solar wyposażona była w dwa sześciogłośnikowe zestawy WPL jako główne nagłośnienie z 28 WS218X w kaskadowym układzie subwooferów. Opóźnienia składały się z dwóch sześciogłośnikowych WPC na platformie Layer; frontfille składały się z czterech W8LMVDQ, a outfille z pary czterogłośnikowych MLA Mini z subwooferami MSX. Jako monitory sceniczne zapewniono parę Martin Audio LE1200, cztery LE1500 i parę subwooferów Blackline X118.
„Otrzymaliśmy wiele komplementów od DJ-ów i odwiedzających na temat równomiernego pokrycia i równowagi tonalnej wszystkich scen,” podsumował Gert-Jan Gomes. „Gdy echa kolejnej sensacyjnej edycji cichną, uczestnicy już nie mogą się doczekać, aby doświadczyć następnego rozdziału Liquicity!”
Promotor Mark van der Schoot (który występował również pod swoim pseudonimem scenicznym DJ Maduk) stwierdził: „Jako organizacja Liquicity korzysta z najlepszego możliwego doświadczenia dla publiczności – czyli wysokiego poziomu dźwięku z dobrze zbalansowanym brzmieniem na całym obszarze dla publiczności. Z tymi systemami dźwiękowymi jesteśmy w stanie to osiągnąć.”
„Dla DJ-ów ważne jest, aby ich występ dotarł do publiczności, tak aby mogli go optymalnie cieszyć się. I otrzymaliśmy wiele komplementów od DJ-ów i odwiedzających na temat dźwięku.”
Śródło https://martin-audio.com/news/press-release/martin-audios-major-stage-boost-at-liquicity-four-day-dance-fest